AdWords Blog Slovenija
Uradni Google AdWords Slovenija blog z novostmi in nasveti - samo za vas.
Večja transparentnost in filter nevidnih prikazov
četrtek, 30. junij 2011
Večja transparentnost
Ker se vaši oglasi prikazujejo na več milijonov spletnih mestih v omrežju GDN, je lahko težko slediti, kje se vaši oglasi prikazujejo in kje se ne prikazujejo. Orodje za diagnosticiranje prikaznih oglasov vam pove, zakaj se vaši oglasi ne prikazujejo v prikaznem omrežju. Vidite lahko na primer, da se vaše skupine oglasov, ki ciljajo na umestitve, ne prikazujejo zaradi izgubljene dražbe:
Vidite lahko tudi, kdaj se vaš oglas prikazuje in na katerih umestitvah:
Dostop do orodja za diagnosticiranje prikaznih oglasov bomo za začetek omogočili majhnemu številu oglaševalcev v sredini junija, popolno različico pa bomo zagnali na začetku julija.
Večja vrednost za vaše evre, namenjene prikazovanju oglasov v spletu
Uporabniki se morajo pogosto pomakniti nižje na spletni strani, da vidijo vaše oglase. Če se uporabnik ne pomakne dovolj nizko na strani za ogled vašega oglasa, ti nevideni prikazi slabo vplivajo na vašo oglaševalsko učinkovitost in predstavljajo zaman porabljen denar. Nedavno smo zagnali funkcijo, ki se imenuje
filter nevidenih prikazov
in zagotovi, da oglaševalcem, ki uporabljajo model CPM, ne zaračunamo prikazov, pri katerih obstaja majhna verjetnost, da jih bodo uporabniki videli.
Recimo, da uporabnik pristane na spletnem mestu izdajatelja, kjer se vaši oglasi prikazujejo pod mejo vidnega polja:
Zaračunali vam bomo le, kadar predvidimo, da se bo uporabnik dejansko pomaknil nižje dol na strani in videl vaš oglas:
Upoštevajte, da je ta funkcija samodejno omogočena in ne zahteva nadzora ali nastavitev.
Vse več orodij in funkcij za večjo učinkovitost v Google Prikaznem omrežju
Omenjena orodja in funkcije –
relativni CTR
,
delež prikazov
,
orodje za diagnosticiranje prikaznih oglasov
in filter nevidenih prikazov – so na voljo v vseh jezikih, ki jih pokriva program AdWords. Za dodatna vprašanja obiščite
Googlov center za pomoč
.
Objavila David Rožac, Google AdWords Slovenija
Relativni CTR in delež prikazov omogočata še bolj učinkovito oglaševanje v Google prikaznem omrežju
sreda, 29. junij 2011
Danes vam lahko inovacije na področju ciljanja, optimizacije in meritev pomagajo doseči večjo uspešnost oglaševalskih akcij v prikaznem omrežju. V ta področja veliko vlagamo in z veseljem vam predstavljamo številna orodja, ki zagotavljajo boljše meritve, transparentnost in vrednost vaših prikaznih oglaševalskih akcij.
1. Relativni CTR
Vedenje uporabnikov na spletnih straneh se razlikuje glede na vrsto strani, ki si jo uporabnik ogleduje. Uporabniki lahko na primer drugače obravnavajo oglase na strani z ocenami izdelkov kot tiste na spletnem dnevniku. Razmerje med prikazi in kliki (CTR) vam pove, kako pogosto uporabniki kliknejo vaše oglase, vendar CTR vam ne more povedati, kako uspešni so vaši oglasi v primerjavi z ostalimi oglasi na isti strani.
Relativni CTR zaradi boljšega merjenja uspešnost oglaševalskih akcij v prikaznem omrežju prikazuje, kako uspešni so vaši oglasi v primerjavi z drugimi oglasi, ki se prikazujejo na istih mestih v Googlovem prikaznem omrežju (GDN). Tako lahko primerjalno preizkušate uspešnost v celotnem prikaznem omrežju. Če imajo vaši prikazni oglasi CTR 0,04 %, drugi oglasi na istem mestu v omrežju GDN pa imajo CTR 0,02 %, je vaš relativni CTR (0,04)/(0,02) = 2x.
Spodnji posnetek zaslona prikazuje, kako je videti relativni CTR v programu AdWords:
Zakaj je relativni CTR pomemben?
Na prvi pogled se lahko CTR 0,04 % zdi nizek. Vendar če vemo, da je to dvakrat več od CTR-ja konkurenčnih oglasov, vam to pove, da so vaši oglasi dejansko uspešni in glede na CTR celo boljši od ostalih oglasov na isti strani. To pomeni, da se vaš oglas ujema s spletnim mestom, na katerem se prikazujejo vaši oglasi, in da se ciljna skupina odziva na vaše sporočilo.
Po drugi strani bi lahko bil vaš relativni CTR 0,5x, kar pomeni, da vaši oglasi prejemajo le polovico povprečnega razmerja med prikazi in kliki. To pomeni, da vaši oglasi ne ustvarjajo želenega odziva pri uporabnikih, ki jih želite doseči, in da lahko izboljšate uspešnost tako, da izpopolnite svoje oglase.
Relativni CTR si lahko v računu AdWords ogledate tako, da na kartici »Skupine oglasov« v spustnem meniju »Stolpci« izberete možnost »Prilagodi stolpce« in nato izberete »Relativni CTR«. Relativni CTR bo prikazan na ravni oglaševalske akcije ali skupine oglasov.
2. Delež prikazov
Pri modelu dražbe mnogi oglaševalci tekmujejo za ista oglasna mesta na spletni strani. Da bi omogočili lažje merjenje prisotnosti v spletu, smo ustvarili
delež prikazov
, ki prestavlja odstotek primerov, ko so se vaši oglasi prikazali, v primerjavi s skupnim številom razpoložljivih prikazov, pri katerih so bili vaši oglasi primerni za prikaz v omrežju GDN. Z drugimi besedami vam
delež prikazov pove, kolikšen je delež vaše blagovne znamke v spletu
.
Na podlagi podatkov o deležu prikazov lahko povečate delež svoje blagovne znamke tako, da prilagodite proračun ali izboljšate
uvrstitev oglasa
. Meritev
Delež izgubljenih prikazov (proračun)
vam pove, koliko prikazov izgubljate zaradi proračuna, meritev
Delež izgubljenih prikazov (uvrstitev)
pa vam pove, koliko prikazov izgubljate zaradi uvrstitve oglasa.
Lahko na primer ugotovite, da izgubljate 25 % deleža prikazov zaradi omejitev proračuna in da morate povečati dnevni proračun te oglaševalske akcije, če želite dobiti več prikazov. Ali pa na primer ugotovite, da izgubljate 35 % deleža prikazov zaradi uvrstitve oglasa in da morate povečati ponudbe ali izboljšati svoje oglase.
Objavil David Rožac, Google AdWords Slovenija
Gumb +1 globalno
torek, 28. junij 2011
Marca smo najavili
gumb +1
v rezultatih iskanja v angleščini v storitvi
Google.com
– možnost za ljudi, ki jim je všeč vaše spletno mesto, da pomagajo prijateljem in drugim uporabnikom najti vsebino prav v trenutku odločitve.
Danes se bodo gumbi +1
začeli pojavljati v rezultatih iskanja v Googlu globalno
. Začeli bomo s spletnimi mesti, kot so Google.co.uk, Google.de in Google.fr, potem pa se bomo v naslednjih tednih razširili na dodatna spletna mesta za iskanje.
Vendar pa gumbi +1 niso le za rezultate iskanja.
Gumb +1 je na voljo tudi za vaše spletno mesto
. Tako uporabniki po obisku lažje predlagajo vaše strani.
Sodelovali smo z nekaj spletnimi mesti, kjer lahko v naslednjih dneh opazite gumbe +1.
Lahko
dodate gumb +1
na svoje spletno mesto, tako da greste na
orodje gumb +1
v
Googlovem Centru zaspletne skrbnike
. Lahko boste konfigurirali delček kode in jo dodali na strani na svojem spletnem mestu, kjer želite gumbe +1.
Pričakujemo, da bodo uporabniki s prilagojenimi opisi lažje ugotovili, kateri oglasi in neplačani rezultati iskanja so zanje ustrezni, s čimer se povečajo možnosti, da bodo izbrali vaše spletno mesto.
Oglaševalske strategije vam zaradi gumbov +1 ni treba spreminjati, poleg tega pa se naš način računanja
Ocene kakovosti
ni spremenil (čeprav bodo gumbi +1 eden od mnogih signalov, ki jih bomo uporabili za izračunuvrstitve rezultatov neplačanega iskanja).
Gumbe +1 vzemite kot izboljšavo, s katero lahko že tako uspešne oglaševalske akcije v iskalnem omrežju še izboljšate – in zdaj globalno.
Če želite izvedeti več o gumbih +1 in o tem, kako to vpliva na oglase v iskalnem omrežju, pojdite v
Google Ad Inovacije
.
Objavil David Rožac, Google AdWords Slovenija
Dajmo se pogovarjat: Sedaj tudi AdWords Forum v slovenščini!
sreda, 22. junij 2011
Ko smo dobili AdWord blog v slovenščini, smo trdili, da imamo skoraj vse, kar imajo Veliki. Da bo ta izjava še malo bolj trdno stala na svojih tleh, vas sedaj z Velikim veseljem obveščamo, da imamo od danes naprej v slovenščini in za slovenske oglaševalce ne samo blog, temveč tudi AdWords forum!
Kaj želimo mi, da se za vas, dragi oglaševalci, Velikega zgodi na Forumu AdWords Pomoč?
želimo si, da bi AdWords forum postal mesto, kjer boste našli odgovore na vsa vprašanja povezana z AdWordsom;
ker gre za forum, katerega ideja je, da prispevki prihajajo iz vseh vetrov, si želimo, da bi AdWords forum postal tudi mesto, kjer boste s svojimi odgovori, vprašanji, nasveti in mnenji drugim oglaševalcem pomagali najti odgovore ter pomagali nam razumeti, kaj lahko izboljšamo in kje potrebujete več pomoči;
kratko in jedrnato, želimo si, da bi Forum AdWords Pomoč postal živahna izmenjevalnica znanja, nasvetov, zgodb o uspehu, mnenj in koristnih informacij za vse vas.
Oglejte si
smernice
za objavljanje svojih prispevkov.
Komu je forum namenjen?
Vsem!
Vsem novim, starim, malim, velikim, potencialnim oglaševalcem.
Vsem, ki obožujete AdWords in bi to delili z drugimi, in vsem, ki ga obožujete malo manj in bi to prav tako radi nekomu povedali.
Vsem, ki iščete odgovore, in vsem, ki odgovore imate.
Več kot nas je, več se bomo naučili!
In kar je najbolj pomembno, forum je v prvi vrsti namenjen vam, dragi oglaševalci, da si pomagate med seboj. Zato bo naša vloga predvsem v tem, da bomo spremljali vaše prispevke ter po potrebi objavljali dodatna pojasnila in zagotavljali, da boste vedno dobili primeren in pravilen odgovor.
Ne prelagajte na jutri, kar lahko storite sedaj!
Obiščite
Forum AdWord Pomoč
Kliknite »Pridružite se tej skupini«
Izberite vzdevek, ki ga bodo videli ostali člani.
Izberite, ali želite prejemati obvestila o novih objavah.
Kliknite »Pridruži se tej skupini«.
Objavite svoj prvi prispevek.
Pa da vidimo, koliko smo Slovenci pripravljeni deliti svoje znanje in izkušnje.
Se vidimo na AdWords forumu!
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenia
Po stopinjah vašega donosa: sledenje konverzijam
ponedeljek, 20. junij 2011
AdWords za začetnike – 9. del
V devetem delu niza objav za začetnike in oglaševalce, ki želijo ponoviti osnove programa AdWords, si bomo pogledali, kako uporabljate brezplačno spletno funkcijo
sledenja konverzijam
.
Sledenje konverzijam
programa AdWords je orodje, ki vam pomaga meriti
konverzije
ter ugotoviti učinkovitost oglasov in ključnih besed v programu AdWords. Z njo tako lahko sledite svoji prodaji in s tem donosnosti spletnega oglaševanja.
Prednosti
sledenja konverzijam (poleg tega, da je
brezplačno
):
S pomočjo sledenja konverzijam boste
bolje razumeli
, kaj se zgodi, ko uporabnik klikne vaš oglas.
S prepoznavanjem klikov, ki pogosteje vodijo do konverzij, boste lahko
učinkoviteje razporedili svoj denar
.
S sledenjem konverzijam boste
izboljšali donosnost
svoje naložbe.
Če želite izvedeti več o sledenju konverzijam in kako deluje, si oglejte:
Priročnik za nastavitev sledenja konverzijam
programa AdWords
Brezplačno spletno vadnico
za oglaševalce v spletni učilnici programa AdWords
Vodnik AdWords za začetnike
v centru za pomoč programa AdWords, kjer boste našli nadaljnje informacije in pomoč
Članke o sledenju korvezij v AdWords centru za pomoč
Upamo, da vam bodo ti namigi koristili pri oglaševanju s programom AdWords.
Pa veliko uspeha pri sledenju vašim najbolj donosnim klikom.
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenija
Oznake
ad
AdChoices
Adriatic Engage
AdSense prijava
adwords
AdWords AdWorld: vaši prispevki
adwords aplikacija za iOS
adwords auction
Adwords chat
adwords dražba
AdWords Editor
AdWords Forum
AdWords inovacije
adwords izobraževanje
adwords podpora
AdWords pomoč
AdWords pomoč center
adwords ponudbe
AdWords pravilnik
adwords spletna šola
adwords urejevalnik
adwords vmesnik
AdWords Webinar Live
AdWords za začetnike
agencije
AIB
AMP
Analytics
Android
aplikacija
Aplikacije
aplikacije za mobilne naprave
apps
Attribution
avtomatizacija
besedilo oglasa
blagovna znamka
božič
brezplačni dogodek
brezplačni kupon
brezplačno izobraževanje
Bumper oglasi
case-studies
cena na klik
cena na tisoč prikazov
cena na tisoč vidnih prikazov
certifikat za Google Analytics
certifikati
ciljanje
ciljanje na geografsko območje
ciljanje na jezik
ciljanje na sobesedilo s temami
ciljanje po meri
ciljne skupine
consumer barometer
CPC adwords
customer match
časovne prilagoditve
delovni čas
delovni čas za praznike
diagnosticiranje kljucnih besed
dinamični oglasi
dogodek
določila in pogoji
doodle
doodle4google
DoubleClick
DoubleClick AdPlanner
dražbe
Evrovizija
feed
funkcija "Izvedi plačilo"
GCP
gdn
glasovanje
gmail
gmail oglasi
gmail oglaševanje
goclick
Google AdSense
google adwords
Google AdWords orodjarnica
google analytics
Google Apps
Google Chrome
Google Engage
Google I/O
Google Maps
Google mesta
Google Partners
Google Play
Google Premier
Google prikazno omrežje
Google Science Fair
Google Zemljevidi
Google+
gostujoče objave
GTIN
gumb +1
inovacije
iskalno in prikazno omrežje
iskalno omrežje
izboljšane oglaševalske akcije
izobraževanje
izpiti
javascript
kako deluje adwords
kakovost oglasov
kartica priložnosti
katalog
kategorija afinitete
kategorije zanimanja
klepet
klikni za klic
klikni za pošiljanje sporočila
klikni za sms
ključne besede
konverzije
kreditna kartica
krompirjeve počitnice
maks lenart černelč
Marketing Next
MCC
Merchant center
mesečno plačevanje
množične spremembe
množično urejanje
mobile
Mobilna različica spletne strani
mobilne aplikacije
mobilne naprave
mobilni oglasi
moj center kupcev
Moj center strank
multi-zaslon
nagrade
nagradni natečaji
najboljši postopki za ponudbe
najvišja cena za klik
najvišje uvrščeni oglasi
nakupovanje
naslov oglasa
nastavitev prilagoditve ponudb
nastavitve oglaševalskih akcij
neveljavni kliki
Nexus 7
nov vmesnik za Obračunavanje
nove funkcije
novice
novo leto
novoletna sezona
novosti
obračunavanje
ocena kakovosti
ocena ponudb za prikaz na prvi strani
ocena ponudb za prikaz na vrhu strani
ocenjevalnik prometa
odbojni oglasi
odzivni oglasi
oglas
oglasi
oglasi v iskalnem omrežju
oglasne skupine
oglaševalske akcije
oglaševalske akcije samo za klice
oglaševalske akcije samo za klike
oglaševanje na mobilnih telefonih
olajšano poročanje za oglaševalske akcije
optimizacija
Optimize
optimiziacija
orodja
orodje za ključne besede
orodje za ogled zgodovine sprememb
orodje za predogled oglasov
orodje za umestitve
osnove
oznake
pametni telefoni
Partners izziv
plačila
podpora
ponovno trženje
ponudbe
poročila
povezave do spletnih mest
povezovanje AdWords in Analytics računov
povezovanje strank
povzetek 2013 AdWords
pozicija oglasa
prazniki
predogled oglasa
pregledovanje oglasov
premier partner
prikazni oglasi
prikazovanje oglasov
prilagoditev ponudbe
promocija aplikacij
promocijske kode
promocijski kuponi
proračun
QS
quality score
račun
račun upravitelja
računi
razširitev za sporočila
razširitve
razširitve klicev
razširitve lokacij
razširitve lokacije
razširitve oglasa
razširitve oglasov sitelinks
razširitve za sporočila
remarketing
rlsa
samodejna pravila
script
seminar
seznami za ponovno trženje
Shopping
sledenje konverzijam
slikovni oglasi
sms
smučarska sezona
Spletna Šola
spletni seminarji
spremembe
Spreminjevalec za široko ujemanje
strategije ponudb
street view
street view slovenia
struktura računa
Svetovalci
študija primera
tablične naprave
tablični računalniki
telefonska podpora
testi
Trueview
turizem ljubljana
umeščene povezave
universal app campaign
uporabniška izkušnja
upravljanje več računov
urejevalnik AdWords
ustreznost
Ustvarjalnik prikaznih oglasov
ustvarjanje računa v Mojem centru strank
uvoz podatkov
uvrstitev oglasa
vCPM
Video
video oglaševanje
visit ljubljana
vrste akcij
vrste ujemanja
vstavljanje ključnih besed
YouTube
youtube oglaševanje
zamenjava načina plačila
Zgodbe o uspehu
zimska sezona
Arhiv
2017
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2016
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2015
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
2014
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2013
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2012
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2011
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
Feed