AdWords Blog Slovenija
Uradni Google AdWords Slovenija blog z novostmi in nasveti - samo za vas.
Večja transparentnost in filter nevidnih prikazov
četrtek, 30. junij 2011
Večja transparentnost
Ker se vaši oglasi prikazujejo na več milijonov spletnih mestih v omrežju GDN, je lahko težko slediti, kje se vaši oglasi prikazujejo in kje se ne prikazujejo. Orodje za diagnosticiranje prikaznih oglasov vam pove, zakaj se vaši oglasi ne prikazujejo v prikaznem omrežju. Vidite lahko na primer, da se vaše skupine oglasov, ki ciljajo na umestitve, ne prikazujejo zaradi izgubljene dražbe:
Vidite lahko tudi, kdaj se vaš oglas prikazuje in na katerih umestitvah:
Dostop do orodja za diagnosticiranje prikaznih oglasov bomo za začetek omogočili majhnemu številu oglaševalcev v sredini junija, popolno različico pa bomo zagnali na začetku julija.
Večja vrednost za vaše evre, namenjene prikazovanju oglasov v spletu
Uporabniki se morajo pogosto pomakniti nižje na spletni strani, da vidijo vaše oglase. Če se uporabnik ne pomakne dovolj nizko na strani za ogled vašega oglasa, ti nevideni prikazi slabo vplivajo na vašo oglaševalsko učinkovitost in predstavljajo zaman porabljen denar. Nedavno smo zagnali funkcijo, ki se imenuje
filter nevidenih prikazov
in zagotovi, da oglaševalcem, ki uporabljajo model CPM, ne zaračunamo prikazov, pri katerih obstaja majhna verjetnost, da jih bodo uporabniki videli.
Recimo, da uporabnik pristane na spletnem mestu izdajatelja, kjer se vaši oglasi prikazujejo pod mejo vidnega polja:
Zaračunali vam bomo le, kadar predvidimo, da se bo uporabnik dejansko pomaknil nižje dol na strani in videl vaš oglas:
Upoštevajte, da je ta funkcija samodejno omogočena in ne zahteva nadzora ali nastavitev.
Vse več orodij in funkcij za večjo učinkovitost v Google Prikaznem omrežju
Omenjena orodja in funkcije –
relativni CTR
,
delež prikazov
,
orodje za diagnosticiranje prikaznih oglasov
in filter nevidenih prikazov – so na voljo v vseh jezikih, ki jih pokriva program AdWords. Za dodatna vprašanja obiščite
Googlov center za pomoč
.
Objavila David Rožac, Google AdWords Slovenija
Relativni CTR in delež prikazov omogočata še bolj učinkovito oglaševanje v Google prikaznem omrežju
sreda, 29. junij 2011
Danes vam lahko inovacije na področju ciljanja, optimizacije in meritev pomagajo doseči večjo uspešnost oglaševalskih akcij v prikaznem omrežju. V ta področja veliko vlagamo in z veseljem vam predstavljamo številna orodja, ki zagotavljajo boljše meritve, transparentnost in vrednost vaših prikaznih oglaševalskih akcij.
1. Relativni CTR
Vedenje uporabnikov na spletnih straneh se razlikuje glede na vrsto strani, ki si jo uporabnik ogleduje. Uporabniki lahko na primer drugače obravnavajo oglase na strani z ocenami izdelkov kot tiste na spletnem dnevniku. Razmerje med prikazi in kliki (CTR) vam pove, kako pogosto uporabniki kliknejo vaše oglase, vendar CTR vam ne more povedati, kako uspešni so vaši oglasi v primerjavi z ostalimi oglasi na isti strani.
Relativni CTR zaradi boljšega merjenja uspešnost oglaševalskih akcij v prikaznem omrežju prikazuje, kako uspešni so vaši oglasi v primerjavi z drugimi oglasi, ki se prikazujejo na istih mestih v Googlovem prikaznem omrežju (GDN). Tako lahko primerjalno preizkušate uspešnost v celotnem prikaznem omrežju. Če imajo vaši prikazni oglasi CTR 0,04 %, drugi oglasi na istem mestu v omrežju GDN pa imajo CTR 0,02 %, je vaš relativni CTR (0,04)/(0,02) = 2x.
Spodnji posnetek zaslona prikazuje, kako je videti relativni CTR v programu AdWords:
Zakaj je relativni CTR pomemben?
Na prvi pogled se lahko CTR 0,04 % zdi nizek. Vendar če vemo, da je to dvakrat več od CTR-ja konkurenčnih oglasov, vam to pove, da so vaši oglasi dejansko uspešni in glede na CTR celo boljši od ostalih oglasov na isti strani. To pomeni, da se vaš oglas ujema s spletnim mestom, na katerem se prikazujejo vaši oglasi, in da se ciljna skupina odziva na vaše sporočilo.
Po drugi strani bi lahko bil vaš relativni CTR 0,5x, kar pomeni, da vaši oglasi prejemajo le polovico povprečnega razmerja med prikazi in kliki. To pomeni, da vaši oglasi ne ustvarjajo želenega odziva pri uporabnikih, ki jih želite doseči, in da lahko izboljšate uspešnost tako, da izpopolnite svoje oglase.
Relativni CTR si lahko v računu AdWords ogledate tako, da na kartici »Skupine oglasov« v spustnem meniju »Stolpci« izberete možnost »Prilagodi stolpce« in nato izberete »Relativni CTR«. Relativni CTR bo prikazan na ravni oglaševalske akcije ali skupine oglasov.
2. Delež prikazov
Pri modelu dražbe mnogi oglaševalci tekmujejo za ista oglasna mesta na spletni strani. Da bi omogočili lažje merjenje prisotnosti v spletu, smo ustvarili
delež prikazov
, ki prestavlja odstotek primerov, ko so se vaši oglasi prikazali, v primerjavi s skupnim številom razpoložljivih prikazov, pri katerih so bili vaši oglasi primerni za prikaz v omrežju GDN. Z drugimi besedami vam
delež prikazov pove, kolikšen je delež vaše blagovne znamke v spletu
.
Na podlagi podatkov o deležu prikazov lahko povečate delež svoje blagovne znamke tako, da prilagodite proračun ali izboljšate
uvrstitev oglasa
. Meritev
Delež izgubljenih prikazov (proračun)
vam pove, koliko prikazov izgubljate zaradi proračuna, meritev
Delež izgubljenih prikazov (uvrstitev)
pa vam pove, koliko prikazov izgubljate zaradi uvrstitve oglasa.
Lahko na primer ugotovite, da izgubljate 25 % deleža prikazov zaradi omejitev proračuna in da morate povečati dnevni proračun te oglaševalske akcije, če želite dobiti več prikazov. Ali pa na primer ugotovite, da izgubljate 35 % deleža prikazov zaradi uvrstitve oglasa in da morate povečati ponudbe ali izboljšati svoje oglase.
Objavil David Rožac, Google AdWords Slovenija
Gumb +1 globalno
torek, 28. junij 2011
Marca smo najavili
gumb +1
v rezultatih iskanja v angleščini v storitvi
Google.com
– možnost za ljudi, ki jim je všeč vaše spletno mesto, da pomagajo prijateljem in drugim uporabnikom najti vsebino prav v trenutku odločitve.
Danes se bodo gumbi +1
začeli pojavljati v rezultatih iskanja v Googlu globalno
. Začeli bomo s spletnimi mesti, kot so Google.co.uk, Google.de in Google.fr, potem pa se bomo v naslednjih tednih razširili na dodatna spletna mesta za iskanje.
Vendar pa gumbi +1 niso le za rezultate iskanja.
Gumb +1 je na voljo tudi za vaše spletno mesto
. Tako uporabniki po obisku lažje predlagajo vaše strani.
Sodelovali smo z nekaj spletnimi mesti, kjer lahko v naslednjih dneh opazite gumbe +1.
Lahko
dodate gumb +1
na svoje spletno mesto, tako da greste na
orodje gumb +1
v
Googlovem Centru zaspletne skrbnike
. Lahko boste konfigurirali delček kode in jo dodali na strani na svojem spletnem mestu, kjer želite gumbe +1.
Pričakujemo, da bodo uporabniki s prilagojenimi opisi lažje ugotovili, kateri oglasi in neplačani rezultati iskanja so zanje ustrezni, s čimer se povečajo možnosti, da bodo izbrali vaše spletno mesto.
Oglaševalske strategije vam zaradi gumbov +1 ni treba spreminjati, poleg tega pa se naš način računanja
Ocene kakovosti
ni spremenil (čeprav bodo gumbi +1 eden od mnogih signalov, ki jih bomo uporabili za izračunuvrstitve rezultatov neplačanega iskanja).
Gumbe +1 vzemite kot izboljšavo, s katero lahko že tako uspešne oglaševalske akcije v iskalnem omrežju še izboljšate – in zdaj globalno.
Če želite izvedeti več o gumbih +1 in o tem, kako to vpliva na oglase v iskalnem omrežju, pojdite v
Google Ad Inovacije
.
Objavil David Rožac, Google AdWords Slovenija
Dajmo se pogovarjat: Sedaj tudi AdWords Forum v slovenščini!
sreda, 22. junij 2011
Ko smo dobili AdWord blog v slovenščini, smo trdili, da imamo skoraj vse, kar imajo Veliki. Da bo ta izjava še malo bolj trdno stala na svojih tleh, vas sedaj z Velikim veseljem obveščamo, da imamo od danes naprej v slovenščini in za slovenske oglaševalce ne samo blog, temveč tudi AdWords forum!
Kaj želimo mi, da se za vas, dragi oglaševalci, Velikega zgodi na Forumu AdWords Pomoč?
želimo si, da bi AdWords forum postal mesto, kjer boste našli odgovore na vsa vprašanja povezana z AdWordsom;
ker gre za forum, katerega ideja je, da prispevki prihajajo iz vseh vetrov, si želimo, da bi AdWords forum postal tudi mesto, kjer boste s svojimi odgovori, vprašanji, nasveti in mnenji drugim oglaševalcem pomagali najti odgovore ter pomagali nam razumeti, kaj lahko izboljšamo in kje potrebujete več pomoči;
kratko in jedrnato, želimo si, da bi Forum AdWords Pomoč postal živahna izmenjevalnica znanja, nasvetov, zgodb o uspehu, mnenj in koristnih informacij za vse vas.
Oglejte si
smernice
za objavljanje svojih prispevkov.
Komu je forum namenjen?
Vsem!
Vsem novim, starim, malim, velikim, potencialnim oglaševalcem.
Vsem, ki obožujete AdWords in bi to delili z drugimi, in vsem, ki ga obožujete malo manj in bi to prav tako radi nekomu povedali.
Vsem, ki iščete odgovore, in vsem, ki odgovore imate.
Več kot nas je, več se bomo naučili!
In kar je najbolj pomembno, forum je v prvi vrsti namenjen vam, dragi oglaševalci, da si pomagate med seboj. Zato bo naša vloga predvsem v tem, da bomo spremljali vaše prispevke ter po potrebi objavljali dodatna pojasnila in zagotavljali, da boste vedno dobili primeren in pravilen odgovor.
Ne prelagajte na jutri, kar lahko storite sedaj!
Obiščite
Forum AdWord Pomoč
Kliknite »Pridružite se tej skupini«
Izberite vzdevek, ki ga bodo videli ostali člani.
Izberite, ali želite prejemati obvestila o novih objavah.
Kliknite »Pridruži se tej skupini«.
Objavite svoj prvi prispevek.
Pa da vidimo, koliko smo Slovenci pripravljeni deliti svoje znanje in izkušnje.
Se vidimo na AdWords forumu!
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenia
Po stopinjah vašega donosa: sledenje konverzijam
ponedeljek, 20. junij 2011
AdWords za začetnike – 9. del
V devetem delu niza objav za začetnike in oglaševalce, ki želijo ponoviti osnove programa AdWords, si bomo pogledali, kako uporabljate brezplačno spletno funkcijo
sledenja konverzijam
.
Sledenje konverzijam
programa AdWords je orodje, ki vam pomaga meriti
konverzije
ter ugotoviti učinkovitost oglasov in ključnih besed v programu AdWords. Z njo tako lahko sledite svoji prodaji in s tem donosnosti spletnega oglaševanja.
Prednosti
sledenja konverzijam (poleg tega, da je
brezplačno
):
S pomočjo sledenja konverzijam boste
bolje razumeli
, kaj se zgodi, ko uporabnik klikne vaš oglas.
S prepoznavanjem klikov, ki pogosteje vodijo do konverzij, boste lahko
učinkoviteje razporedili svoj denar
.
S sledenjem konverzijam boste
izboljšali donosnost
svoje naložbe.
Če želite izvedeti več o sledenju konverzijam in kako deluje, si oglejte:
Priročnik za nastavitev sledenja konverzijam
programa AdWords
Brezplačno spletno vadnico
za oglaševalce v spletni učilnici programa AdWords
Vodnik AdWords za začetnike
v centru za pomoč programa AdWords, kjer boste našli nadaljnje informacije in pomoč
Članke o sledenju korvezij v AdWords centru za pomoč
Upamo, da vam bodo ti namigi koristili pri oglaševanju s programom AdWords.
Pa veliko uspeha pri sledenju vašim najbolj donosnim klikom.
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenija
Analiza ni paraliza – Google Analytics
četrtek, 16. junij 2011
AdWords za začetnike – 8. del
V osmem delu niza objav za začetnike in oglaševalce, ki želijo ponoviti osnove programa AdWords, si bomo pogledali prednosti uporabe brezplačne spletne storitve
Google Analytics
. Ta storitev je namenjena predvsem tistim, ki vas zanima, od kod prihajajo obiskovalci vašega spletnega mesta in kako si ga ogledujejo, in tistim, ki bi radi optimizirali svoj
AdWords račun
na način, da bi z njim
čim več zaslužili.
V povezavi
s programom AdWords
Google Analytics samodejno uvozi podatke o cenah iz programa AdWords, tako da lahko spremljate učinkovitost oglaševalskih akcij AdWords. Prav tako samodejno označi vaše ciljne URL-je iz programa AdWords in vam s tem omogoča, da lahko sledite stopnji konverzij ključnih besed in oglaševalskih akcij, ne da bi morali vi pri tem karkoli narediti!
Prednosti
uporabe storitve Google Analytics so, da si lahko:
Ogledate,
kako so uporabniki našli vaše spletno mesto
.
Ogledate,
kako so ga raziskovali
.
Primerjate lahko
vedenje in donosnost obiskovalcev
, ki so na vašo spletno stran vstopili preko oglasa.
Pogledate,
kako lahko izboljšate
izkušnjo svojih uporabnikov.
Na podlagi brezplačnih poročil storitve Google Analytics lahko
izboljšate donosnost
svoje naložbe.
Kaj je še dobro vedeti:
Kako program Google Analytics zmore vse to oziroma,
kako deluje
.
Kako deluje
sledenje konverzijam
s storitvijo Google Analytics.
Priročnik za namestitev
storitve Google Analytics
Kako
nastaviti cilje
.
Na žalost vsega, kar imajo Veliki, še nimamo, zato tudi še nimamo programa Google Analytics v slovenščini, prav tako v slovenščini nimamo
Google Analytics pomoči
. Za vse tiste, ki se v angleščini ne znajdete, pa nam seveda lahko pišete, in z veseljem vam bomo pomagali!
Če želite izvedeti več o storitvi Google Analytics in kako deluje, si oglejte to
brezplačno spletno vadnico
v
spletni učilnici programa AdWords
.
Pa en lep dan!
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenija
Zgodba o uspehu: Terme Krka so s programom Google AdWords povečale spletno prodajo za 50 %
torek, 14. junij 2011
Terme Krka
, ki vključujejo Terme Dolenjske Toplice, Terme Šmarješke Toplice, obmorski center Talaso Strunjan, Hotele Otočec z ekskluzivnim Gradom Otočec in Hotel Krka v Novem mestu, so se od ustanovitve leta 1973 razvile v vodilnega ponudnika zdraviliškega in wellness turizma v Sloveniji. Njihovih 12 hotelov zapolnjuje 4,2 % nastanitvenih kapacitet v Sloveniji in 16 % nastanitev v okviru slovenskih naravnih zdraviliških in wellness centrov. Večina gostov je sicer domačih, v zadnjih letih prihaja na oddih vse več gostov tudi iz Italije, Rusije, Avstrije, Hrvaške, Nemčije, Nizozemske, Izraela in drugod.
Vključitev programa AdWords
Jerneja Cvelbar, vodja področja za marketinško komuniciranje, se spominja prvih korakov, ko so spremenili ime podjetja Krka Zdravilišča v Terme Krka: »V začetku 2006 smo objavili novo spletno mesto in se čez noč znašli na nezavidljivi 19. strani Googlovih zadetkov. Situacija je bila resna in iskali smo najboljšo rešitev. T-media, naša agencija, s katero smo že sodelovali, je predlagala iskalni marketing. In tako smo začeli.«
»Temeljna lastnost oglaševanja na iskalnikih je, da
stranko najdemo natanko v trenutku, ko le-ta išče naše storitve
,« pravi Jerneja in dodaja, da vidi posebno prednost programa AdWords v njegovi izredni fleksibilnosti. »Ustvarjanje AdWords kampanj je hitro in enostavno. To nam omogoča, da se
hitro odzivamo na nenadne spremembe na trgu
in da pripravimo namenske kampanje za pospeševanje prodaje v katerem koli trenutku.«
Rezultati
V Termah Krka so sprva izvajali spletno oglaševanje samo na domačem trgu in v sosednji Italiji. Vendar so kmalu spoznali, da AdWords ponuja odlično priložnost za širitev na nove trge, ki so bili nedosegljivi preko ostalih trženjskih kanalov. »Zahvaljujoč programu AdWords smo naše storitve lahko tržili
tudi v drugih evropskih državah
«.
Kot pravi Jerneja: »Zahvaljujoč programu AdWords smo si z manjšimi vložki uspeli zagotovili boljšo vidnost in doseči boljšo prepoznavnost blagovne znamke. Naša
spletna prodaja se je zvišala za 50 %, obisk spletne strani pa se je povečal za 237 %
!« Kljub temu, da so pričakovali povečanje obiska na njihovem spletnem mestu, so bili nad odzivom presenečeni - še posebej nad velikim številom strani, ki so si jih obiskovalci ogledali, in nad časom, ki so ga na straneh preživeli.
V Termah Krka je sedaj t
rženje na iskalnikih pomemben del njihovega nabora trženjskih orodij
, saj jim omogoča ciljanje ključnih trgov na stroškovno zelo učinkovit način. »AdWords za nas deluje kot
kanal neposredne prodaje
, saj prinaša zainteresirane stranke neposredno na naše spletno mesto, kjer lahko opravijo rezervacijo,« zaključi Jerneja. V 2010 so Terme Krka namenile
20 % njihovega oglaševalskega proračuna za splet
. Od tega kar
90 % za AdWords
, saj tu dobivajo najboljši odziv - kar 60 % njihovih obiskovalcev jih najde na Googlu.
Merljivost
»Spletno oglaševanje je z vidika merljivosti rezultatov gotovo najboljši kanal. Sprva smo spremljali zgolj število obiskovalcev, trajanje in globino obiska ter podobne podatke. V nadaljevanju pa smo začeli meriti tudi število konverzij kot so npr. prijave na e-obvestila, prenos pdf dokumentov, on-line rezervacije itd.,« razlaga Jerneja. Dodaja, da sta v primerjavi z ostalimi kanali, kjer se lahko zanašajo samo na podatke o medijskem dosegu, za njih
merljivost in transparentnost rezultatov glavni prednosti sistema AdWords
.
Kot menijo v Termah Krka, sta za merjenje učinkovitosti
Sledenje konverzijam
in
Google Analytics
dva izmed najbolj uporabnih Googlovih orodij. Peter Geršič iz agencije T-media razlaga: »Še posebej Google Analytics je obvezen element pri oglaševanju s programom AdWords, saj nam daje realen vpogled v učinkovitost kampanj. Na podlagi podatkov iz Analyticsa optimiziramo obstoječe AdWords kampanje in z njegovo pomočjo ustvarjamo nove.«
Pogled v prihodnost
Jerneja zaključuje: »V prihodnjih letih bomo vložke v oglaševanje s programom AdWords povečevali, saj smo zadovoljni z učinki, ki so jih prinesli do sedaj.«
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenija
Novo: Odlično 5 za Moj center strank z več povezavami
četrtek, 9. junij 2011
Do zdaj je imel lahko račun AdWords največ dve povezavi z računom MCC: z dostopom prek uporabniškega vmesnika in API-ja ter samo prek API-ja. Z veseljem vas obveščamo, da je na voljo nova funkcija v
Mojem centru strank
, ki bo poenostavila vaše upravljanje z Adwords računi. Namreč, nova funkcija z večimi povezavami omogoča, da posamezen AdWords račun povežete in upravljate z do 5 različnimi MCC-ji.
Glavni prednosti nove funkcije:
Posamezen
AdWords račun lahko povežete z do 5 različnimi MCC-ji
.
Z več povezavami
ne razlikujemo več med ravnmi dostopa »Uporabniški vmesnik in API« in »Samo API«
.
Kako se bo zaradi novosti spremenil postopek povezovanja MCC računa z upravljanim računom?
Postopek povezovanja računov
ostaja enak. Edina sprememba, ki je nastala, je ta, da ob kliku na povezavo “Združi račun” ne boste več videli gumba, ki vas bo spraševal po ravni dostopa (»Uporabniški vmesnik in API« ali »Samo API«)
Glede na to, da bo sedaj lahko s posameznim računom povezanih do 5 MCC-jev, kateremu MCC-ju se bodo obračunavali stroški?
Kljub temu, da je lahko AdWords račun povezan z do 5 MCC-ji, bo še vedno obstajal le en aktiven proračun naenkrat. Enako kot do sedaj, je vsak proračun lahko povezan z le enim
naročilom, ki ga določi upravitelj (MDO)
in vsak MDO je lahko povezan z le enim MCC-jem. Zato bo za vsako obračunsko obdobje obračunan le en MCC.
Kdo bo, v primeru, da je posamezen upravljani AdWords račun povezan z več MCC-ji, upravljal s tem računom?
Kdorkoli ima dostop do MCC-ja, ki je povezan z AdWords računom, lahko v temu AdWords računu opravlja spremembe.
Ali obstaja možnost, da bosta dva uporabnika različnih MCC-jev naredila konliktne spremembe upravljanemu računu?
Da, to se lahko zgodi. Da bi zmanjšali možnost tovrstnih neprijetnosti, priporočamo, da imajo vsi uporabniki med seboj jasno definirane vloge in odgovornosti glede upravljanja z računom.
Dodatne informacije o vzpostavljanju več povezav
lahko najdete v našem Centru za pomoč.
Želimo vam uspešno množično povezovanje!
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenija
8. junij je svetovni dan IPv6
torek, 7. junij 2011
Dragi bralci in naključni obiskovalci. Na Googlu se stvari spreminjajo približno tako hitro kot se hitro spreminja irsko vreme. Zato spreminjamo tudi storitve, na katerih bomo testirali internetni protokol IPv6, ki je izjemno pomemben za prihodnost interneta.
In ker po zadnjih informacijah internetnega protokola IPv6 ne bomo testirali na storitvah AdWords, AdSense ter DoubleClick, umikamo besedilo, ki ste ga morda opazili prej, da bi se izognili morebitni zmešnjavi. Hvala za razumevanje.
Več o svetovnem dnevu IPv6, ki bo vplival na druge Googlove produkte, si lahko preberete
tu
.
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenija
Umeščene povezave: nova oblika povezav do spletnih mest oglasov
petek, 3. junij 2011
Če jih kdo še ne pozna,
povezave do spletnih mest
(Ad Sitelinks) so dodatek k oglasom v iskalnem omrežju, ki vam omogoča dodati
dodatne povezave do podrobnejših vsebin na vašem spletnem mestu
(poleg ciljne strani). Te povezave do spletnih mest
povečajo vrednost oglasov
AdWords, saj prikazujejo dodatne ciljane in ustrezne povezave uporabnikom, katerih iskalne poizvedbe so sprožile oglas.
Od uvedbe povezav do spletnih mest leta 2009 smo
funkcijo razširili in izboljšali z
:
1.
Pametnim prikazovanjem
:
samodejnim prikazovanje
tistih povezav, ki vam prinesejo navišji CTR
2.
Prikazovanjem povezav tudi na
mobilnih telefonih
(največ 2 povezavi)
3.
Dvema oblikama povezav
do spletnih mest:
Dvovrstičnimi
in
enovrstičnimi
povezavami
OK, to že poznamo. Danes pa predstavljamo novo funkcijo povezav do spletnih mest –
umeščene povezave
, ki bodo še bolj poenostavile integracijo ciljnih povezav v oglase.
Pri umeščeni obliki povezav do spletnih mest oglasov
ni dodatnih vrstic v besedilnem oglasu
. Namesto tega bo besedilo v oglasu, ki se natančno ujema z eno ali več povezavami do spletnih mest v vaši oglaševalski akciji, samodejno povezano s ciljnim URL-jem specifične spletne strani. Pri umeščenih povezavah do spletnih mest lahko potencialna stranka izbere del oglasa, ki se nanaša neposredno na njena trenutna zanimanja, in s
klikom na povezavo
, umeščeno v oglasu, obišče to specifično stran.
Če na primer prodajate izdelke za dom, v vašem oglasu morda piše, da prodajate gospodinjske aparate, pohištvo in pribor. Če imate nastavljene ločene povezave do spletnih mest za besede »gospodinjski aparati«, »pohištvo« in »pribor«, bodo te besede
označene kot hiperpovezave
v besedilu oglasa. S klikom nanje bodo potencialne stranke pristale na specifičnih spletnih straneh znotraj vašega spletnega mesta – torej na vaši spletni strani, ki predstavlja samo vaše gospodinjske aparate, pohištvo ali pribor.
Kdaj se bodo vaši oglasi prikazovali skupaj z umeščenimi povezavami?
V svoji oglaševalski akciji morate
omogočiti povezave do spletnih mest
.
Vaš oglas se mora
prikazovati nad rezultati iskanja
.
Del besedila vašega oglasa se mora natančno ujemati z eno ali več povezavami do spletnih mest oglasov.
Umeščene povezave do oglasov se bodo prikazale le za oglase, ki ne izpolnjujejo ene ali več
zahtev
za eno- ali dvovrstične povezave do spletnih mest oglasov.
Če želite izvedeti več o povezavah do spletnih mest oglasov in novi funkciji umeščenih povezav, pa vas seveda vabimo, da obiščete
članke o povezavah do spletnih mest v našem centeru za pomoč AdWords
.
Objavila Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenija
Najpogostejše napake pri ustvarjanju oglasov
sreda, 1. junij 2011
Eden najbolj pomembnih elementov vsake AdWords oglaševalske akcije so seveda oglasi. In ravno pri oglasih se velikokrat zalomi oziroma ravno tu največkrat grešite. Zato bomo v tej objavi obdelali najbolj pogoste napake, ki jih oglaševalci napravijo pri besedilih oglasa.
Zakaj je pomembno poznati pravila pisanja besedil oglasa? Zato ker vsaka taka napaka pomeni, da bo vaš oglas zavrnjen. S tem se vaš oglas ne prikazuje v rezultatih iskanja in tako ne privabljate obiskovalcev na vaše spletno mesto. Oglas morate oblikovati ponovno in čas teče ... nič ne reče.
Da bi se izognili zavračanju oglasov in podaljševanju časa potrjevanja vaših oglasov, ste vabljeni, da upoštevate spodnja pravila:
1. Besedilni oglas lahko vsebuje le en klicaj!
Da, klicaji so super ločilo, kadar želite privabljati pozornost. Vendar po našem mnenju preveč klicajev v besedilu oglasa po nepotrebnem moti pozornost uporabnika.
Zato:
uporabite lahko
le en klicaj
na posamezen oglas
klicaja ne smete uporabiti v naslovu oglasa
klicaj se sme uporabljati
le v drugi in tretji vrstici
oglasa
Edina izjema so blagovne znamke, ki v svojem imenu že vključujejo klicaj (Yahoo!, Da!)
Pravilen oglas:
Sanjske počitnice
Privoščite si sanjske počitnice.
Organizacijo prepustite nam!
www.sanjskepocitnice.com
Nepravilen oglas:
Sanjske počitnice
!
Privoščite si sanjske počitnice.
Organizacijo prepustite nam.
www.sanjskepocitnice.com
Sanjske počitnice
Privoščite si sanjske počitnice!
Organizacijo prepustite nam
!
www.sanjskepocitnice.com
2. Maksimalna dolžina flash in animiranih oglasov je 30 sekund
Kakršno koli animacijo uporabite, pazite da bo ta dolga
največ 30 sekund
. To velja
tudi za funkcijo ponavljanja animacije (loop)
. Po 30 sekundah mora biti animiran oglas statičen. Pika. Drugače bo vaš oglas žal zavrnjen.
Dodaten nasvet pri animiranih oglasih: glede na to, da po animaciji uporabniku na ogled ostane zadnja "slika" oglasa, pri oblikovanju animiranega oglasa posebno pozornost posvetite ravno tej zadnji statični sličici in v njo vključite vse ključne informacije.
3. Vse o veliki začetnici
Veliko je napak glede Velike začetnice. Zato naj ponovimo določena pravila, ki vam bodo prihranila čas in vam zagotovila, da bodo vaši oglasi pravočasno na spletu:
Veliko Začetnico Lahko Uporabljate v Prvi Črki Vsake Besede
CELOTNE BESEDE NE SMEJO BITI ZAPISANE Z VELIKIMI TISKANIMI ČRKAMI
velike črke niso dovoljene niti v vidnem URL naslovu (
WWW.SANJSKE POCITNICE.COM
)
Izjeme, ki potrjujejo pravilo:
kratice: npr. ABS, ZDA
imena podjetij in blagovnih znamk, ki so že v osnovi pisana s samimi veliki črkami: npr. SONY
Pravilen oglas:
Sanjske Počitnice
Privoščite Si Sanjske Počitnice.
Organizacijo Prepustite Nam!
www.sanjskepocitnice.com
Nepravilen oglas:
Sanjske počitnice
Privoščite si
SANJSKE POČITNICE
.
Organizacijo prepustite nam.
www.sanjskepocitnice.com
Sanjske počitnice
Privoščite si sanjske počitnice!
Organizacijo prepustite nam!
www.
SANJSKEPOCITNICE
.com
4. Vsi oglasi znotraj ene skupine oglasov morajo imeti isto domeno vidnega URL-ja
Vsi oglasi znotraj iste skupine oglasov morajo vsebovati isto domeno prikaznega URL-ja. Kar sledi za poševnico (/), pa lahko poljubno spreminjate in variirate.
Pravilni oglasi znotraj iste skupine oglasov:
Sanjske Počitnice
Privoščite Si Sanjske Počitnice.
Organizacijo Prepustite Nam!
www.sanjskepocitnice.com/bali
Sanjske Počitnice
Privoščite Si Sanjske Počitnice.
Organizacijo Prepustite Nam!
www.sanjskepocitnice.com/maldivi
Nepravilni oglasi znotraj iste skupine oglasov:
Sanjske Počitnice
Privoščite Si Sanjske Počitnice.
Organizacijo Prepustite Nam!
www.sanjskepocitnice.com/bali
Sanjske Počitnice
Privoščite Si Sanjske Počitnice.
Organizacijo Prepustite Nam!
www.sanjskepocitnice.
si
/maldivi
Več o
pravilniku o oglaševanju
si lahko preberete v AdWords centru za pomoč. Želim vam čim manj napač! Ups, napak.
Objavila: Ana Šušteršič, Google AdWords Slovenija
Oznake
ad
AdChoices
Adriatic Engage
AdSense prijava
adwords
AdWords AdWorld: vaši prispevki
adwords aplikacija za iOS
adwords auction
Adwords chat
adwords dražba
AdWords Editor
AdWords Forum
AdWords inovacije
adwords izobraževanje
adwords podpora
AdWords pomoč
AdWords pomoč center
adwords ponudbe
AdWords pravilnik
adwords spletna šola
adwords urejevalnik
adwords vmesnik
AdWords Webinar Live
AdWords za začetnike
agencije
AIB
AMP
Analytics
Android
aplikacija
Aplikacije
aplikacije za mobilne naprave
apps
Attribution
avtomatizacija
besedilo oglasa
blagovna znamka
božič
brezplačni dogodek
brezplačni kupon
brezplačno izobraževanje
Bumper oglasi
case-studies
cena na klik
cena na tisoč prikazov
cena na tisoč vidnih prikazov
certifikat za Google Analytics
certifikati
ciljanje
ciljanje na geografsko območje
ciljanje na jezik
ciljanje na sobesedilo s temami
ciljanje po meri
ciljne skupine
consumer barometer
CPC adwords
customer match
časovne prilagoditve
delovni čas
delovni čas za praznike
diagnosticiranje kljucnih besed
dinamični oglasi
dogodek
določila in pogoji
doodle
doodle4google
DoubleClick
DoubleClick AdPlanner
dražbe
Evrovizija
feed
funkcija "Izvedi plačilo"
GCP
gdn
glasovanje
gmail
gmail oglasi
gmail oglaševanje
goclick
Google AdSense
google adwords
Google AdWords orodjarnica
google analytics
Google Apps
Google Chrome
Google Engage
Google I/O
Google Maps
Google mesta
Google Partners
Google Play
Google Premier
Google prikazno omrežje
Google Science Fair
Google Zemljevidi
Google+
gostujoče objave
GTIN
gumb +1
inovacije
iskalno in prikazno omrežje
iskalno omrežje
izboljšane oglaševalske akcije
izobraževanje
izpiti
javascript
kako deluje adwords
kakovost oglasov
kartica priložnosti
katalog
kategorija afinitete
kategorije zanimanja
klepet
klikni za klic
klikni za pošiljanje sporočila
klikni za sms
ključne besede
konverzije
kreditna kartica
krompirjeve počitnice
maks lenart černelč
Marketing Next
MCC
Merchant center
mesečno plačevanje
množične spremembe
množično urejanje
mobile
Mobilna različica spletne strani
mobilne aplikacije
mobilne naprave
mobilni oglasi
moj center kupcev
Moj center strank
multi-zaslon
nagrade
nagradni natečaji
najboljši postopki za ponudbe
najvišja cena za klik
najvišje uvrščeni oglasi
nakupovanje
naslov oglasa
nastavitev prilagoditve ponudb
nastavitve oglaševalskih akcij
neveljavni kliki
Nexus 7
nov vmesnik za Obračunavanje
nove funkcije
novice
novo leto
novoletna sezona
novosti
obračunavanje
ocena kakovosti
ocena ponudb za prikaz na prvi strani
ocena ponudb za prikaz na vrhu strani
ocenjevalnik prometa
odbojni oglasi
odzivni oglasi
oglas
oglasi
oglasi v iskalnem omrežju
oglasne skupine
oglaševalske akcije
oglaševalske akcije samo za klice
oglaševalske akcije samo za klike
oglaševanje na mobilnih telefonih
olajšano poročanje za oglaševalske akcije
optimizacija
Optimize
optimiziacija
orodja
orodje za ključne besede
orodje za ogled zgodovine sprememb
orodje za predogled oglasov
orodje za umestitve
osnove
oznake
pametni telefoni
Partners izziv
plačila
podpora
ponovno trženje
ponudbe
poročila
povezave do spletnih mest
povezovanje AdWords in Analytics računov
povezovanje strank
povzetek 2013 AdWords
pozicija oglasa
prazniki
predogled oglasa
pregledovanje oglasov
premier partner
prikazni oglasi
prikazovanje oglasov
prilagoditev ponudbe
promocija aplikacij
promocijske kode
promocijski kuponi
proračun
QS
quality score
račun
račun upravitelja
računi
razširitev za sporočila
razširitve
razširitve klicev
razširitve lokacij
razširitve lokacije
razširitve oglasa
razširitve oglasov sitelinks
razširitve za sporočila
remarketing
rlsa
samodejna pravila
script
seminar
seznami za ponovno trženje
Shopping
sledenje konverzijam
slikovni oglasi
sms
smučarska sezona
Spletna Šola
spletni seminarji
spremembe
Spreminjevalec za široko ujemanje
strategije ponudb
street view
street view slovenia
struktura računa
Svetovalci
študija primera
tablične naprave
tablični računalniki
telefonska podpora
testi
Trueview
turizem ljubljana
umeščene povezave
universal app campaign
uporabniška izkušnja
upravljanje več računov
urejevalnik AdWords
ustreznost
Ustvarjalnik prikaznih oglasov
ustvarjanje računa v Mojem centru strank
uvoz podatkov
uvrstitev oglasa
vCPM
Video
video oglaševanje
visit ljubljana
vrste akcij
vrste ujemanja
vstavljanje ključnih besed
YouTube
youtube oglaševanje
zamenjava načina plačila
Zgodbe o uspehu
zimska sezona
Arhiv
2017
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2016
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2015
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
2014
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2013
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2012
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
feb.
jan.
2011
dec.
nov.
okt.
sep.
avg.
jul.
jun.
maj
apr.
mar.
Feed